1.11.04

Ο Σάκης, ο Τάκης και ο Μάκης

Ομοφυλοφιλοφοβία. Μεγάλη λέξη, τετρασύνθετη, και δύσκολη. Περίεργο πράγμα για κάτι τόσο καθημερινό.

Άνοιξα το χαζοκούτι, κάτι που σπάνια κάνω εδώ και δυόμισι χρόνια, από τότε που επέστρεψα στην Ελλάδα. Για τις αμερικανικές εκλογές περίμενα να δω κάτι, αλλά μπα. Είδα λοιπόν το Χατζηνικολάου (άνθρωπο τον οποίο έχω σε μεγάλη υπόληψη από τότε που ήμουν σε μία διάλεξή του στο Πάντειο Πανεπιστήμειο) να έχει καλέσει διαφόρους, μεταξύ των οποίων και ο Γιάννης Ιωαννίδης. Και έλεγε λοιπόν αυτός ο άνθρωπος πως η τηλεόραση γέμισε ομοφυλόφιλους που δίνουν λάθος πρότυπα στα παιδιά.

Δηλαδή ΕΛΕΟΣ! Εντάξει, είπαμε, τηλεόραση δεν βλέπω, δεν με ενδιαφέρει το θέμα. Αλλά το ότι γεμίσαμε ερωτικά τρίγωνα δεν ήταν δηλαδή ανήθικο; Ότι ο Παπακαλιάτης πηδούσε μαμά και κόρη ήταν μια χαρά; Η προβολή της βίας, των στριπτιτζάδικων, της μαφίας, του υποκόσμου, δε μας πείραξε; Και μας πείραξαν οι gay; Οι οποίοι (λέει τώρα ο κ. Ιωαννίδης) αντιπροσωπεύονται στις ελληνικές σειρές σε ποσοστό επτά στους δέκα; ΕΛΕΟΣ!

Εγώ ψηφίζω υπέρ πάντως. Κρίμα για τα κορίτσια που κάτι τύποι τρομεροί είναι πισωγλέντηδες. Αλλά όσο νά'ναι μας βολεύει εμάς που είμαστε λιγότερο όμορφοι εώς Κουασιμόδοι. Μακριά από τον κώλο μου ας κάνουν ότι θέλουν, τι με κόφτει εμένα;

Και αν τώρα δούμε και δυο κοριτσάκια να φιλιούνται στο δρόμο, ε δε θα στρέψουμε και αλλού το βλέμμα μας.

Όπως πιστεύω κάργα, για να σε καίει κάτι πρέπει να έχει καεί η γούνα σου, γιατί άμα δεν έχει καεί η γούνα σου, γιατί να σε καίει και το θέμα δηλαδή;

Άν λοιπόν εμένα ο γιός μου δεν είναι πουστράκι, τι με νοιάζει ο γιος του διπλανού; Αλλά και αν πάλι είναι πουστράκι, μου φταίει η τηλεόραση που τον έκανε;

Ναι, δε λέω, όλα παίζουν το ρόλο τους. Λίγο οι σειρά με τον Παπακαλιάτη, λίγο το να δείξεις τον Σάκη, λίγο να πεις ότι ο Elton John είναι επιτυχημένος. Αλλά δε σε ωθούν στην ομοφυλοφιλία αυτά τα πράγματα. Άντε να σε κάνουν να πειραματιστείς πιο γρήγορα ή άντε να σε κάνουν να το παραδεχτείς. Αλλά επειδή είδα το φιλί στο σήριαλ του Παπακαλιάτη, να δοκιμάσω κι εγώ; Μπα!

Και παίρνει μετά το θέμα διαστάσεις πολιτικές, θρησκευτικές, δεοντολογικές, ηθικές, βιολογικές, ιατρικές, μέχρι και φιλοσοφικές! Και φέρε ένα κάρο ειδικούς να μας το εξηγήσουν το φαινόμενο και να φαγωθούν μεταξύ τους.

Ρε κόσμε, τι κάθεσαι και βλέπεις; Κλείστο το γαμωκούτι ρε πούστη μου μπας και βάλεις μυαλό!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Nice work. I've learned the word for 'homophobia' in Greek now! By the way, I found your blog by googling for 'gay' and "Sakis". Funny, huh?