1.2.05

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα is no more, ok?

Μηχανόβιοι (από παπάκηδες μέχρι Χαρλεϋάδες), θα κάνουμε μια συμφωνία, οκ?

Όταν χρησιμοποιείτε το πλεονέκτημα που σας προσφέρει η μηχανη και χώνεστε ανάμεσα σε δύο λωρίδες αυτοκινήτων, θα παραδέχεστε ότι δεν έχετε τα ίδια δικαιώματα με το αν μένατε στη θέση πάνω σε μία λωρίδα.

Όταν είστε σε κατάσταση διαρκούς σφήνας, εφόσον τρέχετε πάνω στη διαχωριστική γραμμή των λωρίδων αντί για μέσα σε μία λωρίδα, αντιλαμβάνεστε ότι παραβιάζετε τον ΚΟΚ αφού κάνετε προσπέραση από δεξιά (του αυτοκινήτου που βρίσκεται στα αριστερά σας).

Κάθε μέρα βρίσκω και από μία καινούρια παγίδα για μηχανάκια σε περιπτώσεις που απλά ο οδηγός αυτοκινήτου ΔΕΝ μπορεί να τα δει. Ή κάπου όπου προκειμένου να αποφύγει ο ένας οδηγός ένα διερχόμενο όχημα ή πεζό, αναγκάζεται να κόψει το τιμόνι απότομα. Και αν ένα μηχανάκι βρίσκεται εκεί, τότε γάμησέ τα!

Και δε θα ήθελα να βρεθώ σε κάποια φάση αντίδικος με κάποιο μηχανάκι που έπεσε πάνω μου θεωρούμενος ότι έχει το δικαίωμα να κινείται πάνω στη διαχωριστική γραμμή εις βάρος του δικαιώματός μου να στρίψω δεξιά ή να αλλάξω λωρίδα.

Για την ιστορία, στην πολιτισμένη Δύση (τουλάχιστον σε τέτοια θέματα είναι πολιτισμένοι αφού μαθαίνουν τον ΚΟΚ στα σχολεία), οι μηχανές δεν κάνουν σφήνες όποτε μπορούν. Μένουν πίσω από τα υπόλοιπα οχήματα, περιμένουν τη σειρά τους, δεν μαζεύονται κατά δεκάδες μπροστά στο φανάρι παίρνοντας μαζί τους καθρέφτες ή ξύνοντας φτερά.

Θα μου πεις, τότε γιατί να έχω μηχανή, αν είναι να πήζω στην κίνηση;

Αλλά κι εγώ ένας απλός άνθρωπος είμαι, δε θα κάτσω να κρίνω γιατί κάποιος θα αντάλλαζε την ασφάλειά του με οτιδήποτε άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: