2.6.05

Εργάρες #2

Τό 'πα και τό 'καναν...

Το Yahoo έβγαλε μία υπηρεσία που σου προτείνει ταινίες ανάλογα με τη βαθμολογία που έχεις βάλει σε ταινίες που έχεις ήδη δει.

Αν σου άρεσε το Lock, Stock and Two Smoking Barrels δε μπορεί να μη σου αρέσει και το Snatch. Αν σου άρεσε η Έκτη Αίσθηση, αποκλείεται να μη σου κάνει αίσθηση το Οι Άλλοι.

Κάτι τέτοιο, αλλά πιο πολύπλοκο.

Το μοντέλο του Yahoo δεν είναι το καλύτερο γιατί προς το παρόν προτείνει λίγες ταινίες και για να είμαι απολύτως ειλικρινής, ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί αποδίδει μόνο 2 στις 3 φορές. Δηλαδή για κάθε τρεις ταινίες που μου προτείνει, μόνο οι δύο θα μου αρέσουνε.

Αναμένω την απάντηση του IMDb γιατί εκτιμώ αρκετά το χρόνο μου για να τον χάνω σε ταινίες που δεν μου αρέσουν.

1 σχόλιο:

Anna είπε...

xmmm, akougetai kalo....