26.8.05

Γελοίος, με την καλή έννοια


"Το ξέρεις ότι είσαι από τους λίγους που μπορούνε να γελάσουνε στο σεξ; Οι περισσότεροι γκόμενοι δε μπορούνε να το κάνουνε αυτό. Ο χ γκόμενος θεωρεί πως η γκόμενα πρέπει να είναι εκστασιασμένη από την τεχνική του, χαμένη στην ηδονή της και το μόνο που πρέπει να δει είναι τους άψογους κοιλιακούς του. Και άμα τυχόν η γκόμενα πετάξει κάνα χαμόγελο στο κρεβάτι, θεωρούν πως γελάει μαζί του, και πως μειώνει τη βαρύτητα και το εκτόπισμα του πέους τους. Και ξαφνικά δεν είμαι ο Αχιλλέας της Τροίας αλλά ο Μήτσος της γειτονιάς και για να καταφέρω κάτι, I have to perform."


Από την άλλη, ο Woody Allen είχε πει πως το σεξ είναι το πιο διασκεδαστικό πράγμα που μπορείς να κάνεις χωρίς να γελάσεις.

Προσωπικά βρίσκω πολλά πράγματα αστεία και γελάει μαζί μου και η partner in crime: Το μουνί που θα μαζέψει αέρα και θα κάνει ΠΛΑΦ μέσα στην ησυχία της νύχτας, εμένα όταν από την κούραση θα με πάρει ο ύπνος κατά τη διάρκεια του στοματικού (getting it, not giving it), το να παίξει το ραδιόφωνο το great balls of fire (πάλι, while getting it), τις ρόγες που βγάζουν μάτι, το να πέσει πολύ λάδι όταν είναι να κάνεις μασάζ και μετά να μην υπάρχει τριβή ΠΟΥΘΕΝΑ.

Αλλά η ατάκα που άκουσα με έκανε να σκεφτώ.

Πόσοι είστε έτσι γελαδάρηδες; Και όσοι είστε, είστε με όλους έτσι; Ή είμαι εγώ ο περίεργος;

Μετά θυμήθηκα πως υπάρχει και αυτό που μου είχε πει η Άννα κάποτε "Είσαι γελοίος... με την καλη έννοια."

3 σχόλια:

Lili είπε...

Νομιζω οτι αν η γκομενα δεν ξεκαρδιστει μολις γδυθει ο αλλος(και τουμπαλιν), ολα ειναι επιτρεπτα και θεμιτα απο κει και επειτα.

. είπε...

χρυσό μου μάλλον είναι η εποχή σου και σέρνεις ε; πολύ ορεξάτος τελευταία, εύγε. το γέλιο προωθεί την οικειότητα και είναι γαμμμμμάτο, στο κάτω κάτω το σεξ είναι από τα λίγα πράγματα που το κάνεις μόνο για σένα και όπως το θέλεις. γέλα πουλί μου...

Δήμητρα είπε...

Aν δεν με κάνει να κλάψω από γέλιο δεν κάνει για μένα ... γελοίε :Pppppp

(Aυτό το ΠΛΑΦ...χαχαχαχαχα- κι όχι τπτ άλλο είμαι και κορίτσι μ΄ανατροφή)