10.12.05

Ένα τελείως αντιμαρκετίστικο άρθρο για τα durable goods*


* αγαθά που αγοράζεις για να χρησιμοποιείς συνέχεια, σε αντίθεση με αυτά που αγοράζεις στο supermarket για παράδειγμα.

Αγοράζεις ένα πακέτο software και είναι μέσα στα bugs και τα προβλήματα. Κάθε τρεις και λιγο πρέπει να πάρεις το update, να κατεβάσεις το patch, να ασχοληθείς. Και αν δεν είσαι γνώστης, να προσλάβεις τεχνικό.

Το hardware που στεγάζεται στο ίδιο tower είναι ασύμβατο μεταξύ του και χτυπάει όποτε θυμηθεί.

Η μπαταρία στο UPS σου κρατάει περίπου 1 λεπτό και όχι 7-10 λεπτά που γράφει του κουτί.

Αγοράζεις εκτυπωτή και σου μασάει τις σελίδες.

Το monitor δεν έχει εγγύηση παρά μόνο αν σου καούν 4 pixels, γιατί ως 3 pixels θεωρείται αποδεκτό.

Το κινητό που εμφανίζει προβλήματα όποτε θέλει δε μπορεί να αντικατασταθεί γιατί αυτά τα προβλήματα δεν μπορούν να απαραχθούν από τους τεχνικούς προκειμένου να γίνει διάγνωση.

Το αυτοκίνητο είναι επιρρεπές σε οποιοδήποτε μικροτεχνικό πρόβλημα, το οποίο σου καλύπτει μεν η εγγύηση αλλά κι αυτοί το φτιάχνουν έτσι ώστε να παρουσιάσει 10 προβλήματα στα πέντε πρώτα χρόνια, θα χαλάσουν τα 4 πράγματα μέσα στα πρώτα δύο χρόνια, θα στα φτιάξουν δωρεάν και μετά θα πρέπει να πληρώσεις για να φτιάξεις τα άλλα 6 μόλις λήξει η εγγύηση. Και οι λαμαρίνες είναι φτιαγμένες τόσο λεπτές ώστε να τσαλακώνουν με το παραμικρό χάριν "ασφάλειας", όταν μπορούν πολύ εύκολα να κάνουν το μισό αυτοκίνητο πλαστικό απ' έξω και ανθεκτικό από μέσα για να μην τρέχεις να το βάφεις κάθε φορά.

Το ADSL modem δουλεύει με τον ένα χρήστη των Windows αλλά όχι με τον άλλον, και δεν σώζει τα settings που του έχεις εισάγει.

Ακόμα και τα πιο trendy ρούχα που χρυσοπληρώνεις είναι με τέτοιες ραφές και υφάσματα που θα σου αντέξουν το πολύ για δύο χρόνια. Άλλωστε μετά θα ξαναγοράσεις ρούχα, έτσι δεν είναι μικρέ trendoμαλάκα καταναλωτή;

Τα γυαλιά ηλίου είναι από νέα υπερπροστατευτικά υλικά (καμία σχέση με αυτά που είχαμε πριν 5 χρόνια) για να χαράσσονται πιο εύκολα!

Α όχι, φίλοι κατασκευαστές. Αρκετά μαλάκα με πιάσατε ως τώρα. Από εδώ και πέρα θα κρίνω, θα συγκρίνω και όποτε μου κάνετε μαλακία θα σας κατακρίνω. Και μάλιστα δημοσίως.

3 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

Χμ..
Ναι..
Και αυτοί θα γίνουν κόκκινοι από την ντροπή τους διότι θα τους έχεις κάνει τα μούτρα κρέας…
Μ αρέσει πάντως που είσαι ρομαντικός και επαναστάτης και πιστεύεις ότι ιδρώνει το αφτί τους..
Έτσι είναι αγάπη μου τα νιάτα..
Αχ..
Βαχ..

. είπε...

μα τα τρέντυ ρούχα βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου.

αν είσαι τρέντης, αγοράζεις άλλη γκαρνταρόμπα κάθε εξάμηνο χρυσέ μου. Αν δε σου αρέσει η ποιότητά τους, τότε δεν είσαι αυθεντικός τρέντης, γιατί πέρα από τη μάρκα και το κόψιμο πρόσεξες και κάτι άλλο. οπότε γάμα τα τα τρέντικα και διάλεγε μόνο ό,τι αρέσει σε σένα.-

Chrisa είπε...

Πες τα!!!! Έχω να πω και εγώ το δικό μου παράδειγμα με το αυτοκίνητο. Το έχω 1,5 χρόνια και είχα εγγύηση 1 χρόνο. Πάνω στους 6 μήνες το αυτοκίνητο ενώ κινήτω με 140 χλμ (και με ταχύτητα στο κιβώτιο) στην Αττική έσβηνε και ξανα έπαιρνε μπρός μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Μάλιστα όταν έσβηνε σταμάταγε σαν να πάταγα με δύναμη το γκάζι. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και αυτή απλά μου άλλαξε φίλτρο βενζίνης και μου είπε να προσέχω την βενζίνη. Το ξανάέπαθε και άλλες φορές... αφού έληξε η εγγύηση!!!