18.1.06

Δεν είναι αστείο...

Να βρω το χρόνο για να διαβάσω 5 ποστς στα 5 blogs που διαβάζω; Χα! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

Κάθε μέρα είμαι καλεσμένος κάπου που θα περάσω καλά και απλά δεν μπορώ να πάω. Το πρωί είπα "δε μπορώ να έρθω το βράδυ" γιατί πίστευα ότι δε θα είχα το χρόνο. Στις 9 δεν είχα ούτε την δύναμη. Στις 11 θα είμαι στο δεύτερο όνειρο.

Η δουλειά είναι εξοντωτική. Βέβαια, εγώ νιώθω γαμάτα που την κάνω και νομίζω ότι στην τελική κάνω καλά που δεν βγαίνω και κάθομαι και δουλεύω.

Τρώω καλά, ντύνομαι καλά, κοιμάμαι καλά, δουλεύω πολύ. Το τετράπτυχο της επιτυχίας, γι αυτό το μήνα.

Αλήθεια άμα σκέφτεσαι πολύ καις περισότερες θερμίδες; Ούτε για χορό δεν πήγα εδώ και 2 βδομάδες.

Αυτό το γαμημένο το Μενίδι να πουλήσω και θα είμαι τζετ. Όχι ολόκληρο το Μενίδι δηλαδή. Μου φτάνει να πουλήσω το δικό μου το ακίνητο, και σας υπόσχομαι να τα φάω όλα στα μπουζούκια! :-)

Ποιόν πάω να ξεγελάσω ρε; Μετά από αυτό θα υπάρχει άλλο project. Κλείνω μια υπόθεση για να έχω το χρόνο να ανοίξω άλλη, μεγαλύτερη. Ξεκαθάρισμα λογαριασμών, θέτουμε γερές βάσεις για να δίνω αύριο συνεντεύξεις και να κάθονται οι δημοσιογράφοι σούζα. Εγώ, ο businessman.

Προσπάθησα να με φανταστώ σε 10 χρόνια, αλλά πού! Δεν μπορώ να με φανταστώ στο τέλος του 2006. Κάνοντας τόσα και μη βάζοντας μυαλό για να σταθεροποιηθείς κάπου, ποτέ δεν ξέρεις πού θα σε βρει το 2007. Το 2006 πάντως με βρήκε στο πισί. Σε όποιον το είπα δε το πίστεψε. Πρόβλημά τους. Εγώ καλά πέρασα πάντως.

Ήδη συζητάω το επόμενο project για το οποίο θα χύσω φαιά ουσία. Θέλω να ασχοληθώ με το φαγητό και στην Ελλάδα δεν υπάρχει έλλειψη ανθρώπων που θα σου πούνε "κι εγώ μέσα" αν προτείνεις μια νέα ιδέα. Από το "είπαμε" μέχρι το "κάναμε" βέβαια η απόσταση είναι τεράστια. Εκείνες τις μετοχές Google ακόμα τις αγοράζω...

Τώρα τελευταία, οι πελάτες σκάσανε βροχή και δεν προλαβαίνομαι. Κλείσανε τα βιβλία τους και περισσέψανε και 10 δραχμές, φαίνεται. Με ρωτάνε οι φίλοι γιατί έχω το κινητό κλειστό και όταν τους λέω επειδή δουλεύω, θεωρούν ότι κάποιος άλλος με ενοχλεί, όχι αυτοί. Κάποιος τρίτος. Κάποιος ανώνυμος.

Και μόλις μου πούνε να πάμε για καφέ και τους πω "δε μπορώ, δουλεύω" θα μου πούνε να ξεκολλήσω.

Ρε σεις. Δεν καταλάβατε κάτι. Μ' αρέσει αυτό που κάνω.




Για όσους νόμιζαν ότι θα βρούνε ένα ποστ αστείο αυτή τη φορά, εγώ τους προειδοποίησα στον τίτλο.

4 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

Το εχουμε καταλαβει μωρο μου!
Δεν χρειάζεται να μας το φωνάζεις με τηλεβόα στο αφτί μας!
(τηλέφωνα msn αυτιά και μάτια κλειστά!)
Λατρεμένε!!!
Εγώ δεν το πήρα για αστείο..
Καλό κουράγιο.
Και κάποτε να επιστρέψεις... όπως σε ξέρω.
Καληνύχτα εις το επανηδειν..

Ανώνυμος είπε...

Twra pou eipes gia to oti prospathises na fantasteis pou tha ise se deka xronia, thimithika mia ilithia erwtisi pou mou ekanan se ena interview prin apo 2 xronia.
'Pou blepeis ton eafto sou se 5 kai se 15 xronia?'.
Otan tou eipa tou kiriou MD pws den pistebw pws kanenas kserei pou tha ine se 15 xronia, mou eipe pws 'Egw kserw akribws pou tha ime se 15 xronia'.
Opote ton rwtaw: "And if you get cancer?"
Stamatise tis ilithies erwtiseis, alla kai egw pira ton poulo apo tin douleia. Skasila mou omws, giati den xwnebw katholou aftes tis ilithies magies.

alombar42 είπε...

Μ' αρέσει αυτό που κάνω.

Πολλοί το λέμε αυτό σαν δικαιολογία, επειδή ο χρόνος δε φτάνει για να κάνουμε όλα όσα μας αρέσουν :)

Your Man είπε...

Εντάξει, κι άλλα πράγματα μ' αρέσουν αλλά αυτά είναι αλλουνού blogger post...