22.6.06

Τα κορίτσια ξενυχτάνε με ένα μυστικό...

Στην Τεχνόπολη χτες βράδυ ακούσαμε (όχι για πολύ, είναι η αλήθεια) έναν τύπο που έψελνε στα αράβικα με συνοδεία τυμπάνων.

Φαντάσου κάτι σαν Osama με κρουστά, πάνω σε μια σκηνή.

Με πέτυχε (απροετοίμαστο, είναι αλήθεια) ένας θαυμαστής που με γνώρισε παρά το σπάνιο για τα δικά μου δεδομένα στυλάκι βερμούδας, ξουροκεφάλου και μουσίου.

Είμαι που είμαι σκράπας με πρόσωπα, ονόματα, τηλέφωνα, βγήκε και ο Παναγιώτης από το πουθενά αναφωνάζοντας: Αυτός εδώ είναι ο GeorgeIsYourMan και δεν ήξερα αν τον έχω ξαναγνωρίσει ή απλά είναι ένας από τους χιλιάδες καθημερινούς φανζ που μου ζητάνε αυτόγραφο.

Άσε που μου είπε και ψέματα, ότι με διαβάζει κάθε μέρα, όταν εγώ δεν γράφω κάθε μέρα.

Έτσι είναι θαυμαστές παιδί μου. Ενθουσιάζονται και ξεχνιούνται! :-)

Γκόμενες δεν είχε μαζί του, οπότε μετά τα συχαρήκια που έχω το καταπληκτικότερο, γαμιστερότερο και overall καλυτερότερο blog (δε σου βάζω λόγια στο στόμα, Πάνο, έτσι;) τον αφήσαμε ευγενικά χωρίς να τον υποβάλλουμε στο μαρτύριο του να με δει να χορεύει υπό τους χτύπους των αράβικων κρουστών.

Σήμερα λέμε να το επαναλάβουμε. Για αλλαγή δοκιμάσουμε μουσική πίου-πίου.

Για όσους ενδιαφέρονται για ένα φοιτητικό διάλογο που μ' αρέσει, κλικ εδώ.

9 σχόλια:

NinaC είπε...

Αυτόν τον Παναγιώτη για βλαμμένο τον κόβω...

Your Man είπε...

Όχι ρε, μια χαρά παιδί είναι.

Απλά "θαμπώθηκε"! :^)

Μη μου πεις ότι δεν έπαθες κι εσύ το ίδιο όταν με πρωτοείδες.

highfidelityshow είπε...

Τον καημένο τον Παναγιώτη! Τώρα είναι καλύτερα?

Ανώνυμος είπε...

george..ειχα γκομενες μαζι μου απλα δεν στις εδειξα..

Ανώνυμος είπε...

να σου πω την αληθεια,σε περιμενα πιο κοντο..

Your Man είπε...

Ορίστε, τι μου κάνατε τώρα.

Έναν φαν είχα κι εγώ και μου τον αποξενώσατε!

Σε λίγο θα μου λέει ότι με περίμενε και με κοτσίδα! :)

Ανώνυμος είπε...

μπα δεν μασαω..
Αλλα ρε φιλε ξενερωσα γιατι ηθελα να σε ρωτησα πολλα..και ενα απο αυτα ειναι,που βρισκεται το μαγαζι σου...ειμαι καλοφαγας βλεπεις

Your Man είπε...

Είμαι κουκάκι. Μια μέρα πριν περάσεις, στείλε μου mail με το τηλ σου. Όλα δικά μου.

vatraxokoritso είπε...

ξέχασες τα κοτομπέικον μου όμως..


κλαψ-λυγμ!