18.9.06

Ποιός θέλει να γίνει 100μμυριούχος;

Χωρίς να το ψάξετε απαντήστε στο ερώτημα:

Η Υπερδνειστερία είναι:
  • Όνομα κράτους κοντά στην Ουκρανία με αρχαιο-ΕΛ-λληνικές ρίζες και πλούσια ιστορία.
  • Ψυχοσωματική ασθένεια που εμφανίζεται κυρίως σε βετεράνους που έχουν εκτίσει θητεία ως δεσμοφύλακες σε στρατιωτικές φυλακές.
  • Ένα είδος φανταστικής υπερβολής (καμπύλης) στη μαθηματική θεωρία που δε μπορεί να απεικονιστεί σε γραφική μορφή.
  • Υπερτάτη κατάσταση του πνεύματος που προσπαθούν να επιτύχουν βουδιστές μοναχοί με διαλογισμό και 33-ήμερη νηστεία.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπορω να εχω την βοηθεια του κοινου?

Lili είπε...

Θα ελεγα το δευτερο (ασθενεια) λογω κυριως της καταληξης.

Ανώνυμος είπε...

to a!!!! ti kerdizo?

civil είπε...

To a, καθ'ότι ο Δνείστερος είναι ποτάμι. Σωστό;

diki είπε...

To b?
Το υπέρ- μου απορρίπτει το 1ο, το γ πιστεύω θα το είχα ακούσει κάποτε αν υπήρχε και το 4ο φαίνεται παγίδα. Εξάλλου δε νομίζω πως οι βουδιστικές λέξεις έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά, κι αν ναι κακώς!

Ανώνυμος είπε...

Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι ποιος θέλει μια Υπερδνείστερη γκόμενα!
Έχουν κάτι το υπερ- όλες τους εκεί πέρα!
Βρε τι μαθαίνεις όταν βγαίνεις για κανά ποτάκι στο χαλαρό (sic) τα βράδια!!!

Your Man είπε...

@ οι 4 πρώτοι: Σωστή απάντηση είναι το Α.

@ diki: Ενδιαφέρουσα απάντηση. Ειδικά το τελευταίο κομμάτι. Γιατί κακώς;

@ philos: Δεν ξέρω για τι ποτάκια πας εσύ, εγώ πάντως μάγκα το διάβασα σήμερα το πρωί στο LawNet.

Είπαμε, τις κάνουμε τις βόλτες μας, αλλά δε τις βγάζουμε και στο blog, ε;

diki είπε...

Όσο αφορά την ερώτησή σου για τις μεταφράσεις απλώς δε μου αρέσουν οι εξελληνισμοί, του στυλ Δαρβίνος, Βύρωνας, Σακεσπίρος (το έχω δει, δεν κάνω πλάκα) γιατί απλώς αλλοιώνεις μία λέξη, δίνοντάς της άλλο όνομα παραπλήσιο, χωρίς ετυμολογική προσέγγιση, παρά μόνο φωνητικά. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος και στην πορεία συχνά χάνεται και η προέλευσή της. Οι δε μεταφράσεις όπως ιστολόγιο, ιστοσελίδα, προσωρινή μνήμη τυχαίας προσπέλασης, κτλ παρότι μ'αρέσει να συνυπάρχουν με τις αυθεντικές και να είναι γνωστές μάλλον βαραίνουν ένα κείμενο, χωρίς να προσφέρουν κάτι. Έχω ένα φίλο που μένει στη Νίκαια, της Γαλλίας και απλώς δεν κολλάει! Ούτε το Nice που λένε οι άγγλοι. Niece είναι γαμώτο μου! Νις!

kaltsovrako είπε...

Μην απαντλάτε ρε, αμα δε βλέπετε το χρήμα πρώτα! Είναι απατεώνας λέμε. Παπατζής!

Και η Νίκαια είναι Νίκαια. Και η ομάδα αυτής ο Ιωνικός. Τέρμα.

Τί κερδίζω;))))

Your Man είπε...

Ήρθε πάλι αυτός να μας χαλάσει την πιάτσα.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη, αν σε παρεξήγησα, αγαπητέ George, αλλά ελεύθερο παιδί είσαι, φαντάστηκα ότι έκανες τίποτε διπλωματικες επαφές!
Εγώ πάντως έχω την τύχη (?) να ενημερώνομαι για τέτοια ζητήματα από τον κολλητό μου, που τον βλέπω σύντομα, να αποκτάει υπηκοότητα Μολδαβίας!

An-Lu είπε...

To a.α ήταν σωστό αν είχε κρατική οντότητα η Υπερδνειστερία. Για την ακρίβεια, είναι περιοχή στο έδαφος της Μολδαβίας η οποία τελεί υπό απόσχιση, με απώτερο σκοπό την ένωσή της με την Ουκρανία.
Τι κερδίζω;


Α! οι Γκαγκαούζοι κατοικούς επίσης στην Μολδαβία!
Σε κάλυψα;