27.10.06

Ειρήνη

Η Ειρήνη είναι ένα κορίτσι στο χορό με πολύ απαλά χαρακτηριστικά. Γλυκούλα, κοντά στα 25, τη βλέπω σπάνια, και όποτε τη βλέπω φοράει μια φορμίτσα για να χορέψει. Απέχει πολύ από το πρότυπο που μας πλασάρουν για τη σέξυ γκόμενα, όχι γιατί δεν έχει τις σωστές αναλογίες ή τη φυσική ομορφιά, αλλά γιατί δεν προσπαθεί να τα δείξει.

Σήμερα, για κάποιο λόγο αναφερθήκαμε στη Γκάνα και χωρίς να είχε καμία πρόθεση για δειχτεί, άρχισε να μας ξετυλίγει ένα μικρό και γλυκό κουβαράκι μιας ιστορίας πως έχει "υιοθετήσει" ένα παιδί στη Γκάνα στέλνοντας 25 ευρώ το μήνα.

Μας είπε το όνομα του παιδιού, αλλά δεν τα πάω καλά με αφρικάνικα ονόματα, οπότε ας τον πούμε Bob. Ο Bob λοιπόν της γράφει γράμματα για το πώς είναι η ζωή του και εκείνη του γράφει για τη δική της ζωή. Η Ειρήνη έλαμπε καθώς μας έλεγε ότι συνεισφέρει για το Bob εδώ και 4 χρόνια.

Και εγώ έχω μείνει καθηλωμένος καθώς δεν είχα ιδέα ότι η Ειρήνη ήταν άτομο με τόση ευαισθησία και θέληση να δώσει αγάπη. Ήθελα τόσο πολύ να την αγκαλιάσω αλλά επειδή θα το παρεξηγούσε (και όχι χωρίς λόγο, η Ειρήνη μεταξύ άλλων έχει ένα θεϊκό κώλο κι εγώ είμαι αρκούντως ρεμάλι για να το έχω παρατηρήσει) της χάϊδεψα στοργικά το κεφάλι.

Και ήρθα στα καπάκια σπίτι για να γίνω κι εγώ "νονός" ενός παιδιού.

Για όσους λοιπόν ενδιαφέρονται με 20-30 ευρώ το μήνα να γίνουν "νονοί", CLICK.

Δεν υπάρχουν σχόλια: