8.2.08

Naïve

Στα αγγλικά έχω κάποια αγαπημένα πεζά γράμματα: το w επειδή καταλαμβάνει όγκο, το i και το j επειδή έχουν τελίτσες (το i μου κάνει σε cute ενώ το j μου θυμίζει Γερμανία) και το r επειδή στα γαλλικά το γράφουν καλλιγραφικά.

Επίσης έχω κάποιες αγαπημένες λέξεις: fluffy, fuzzy (η φίλη μου η Λίζα λέει ότι οι λέξεις με διπλά σύμφωνα γενικά αρέσουν για κάποιο λόγο), preposterous, promiscuous, obsolete και άλλες. Μία από τις αγαπημένες μου λέξεις λοιπόν είναι και το naïve.

Κυρίως μου αρέσει γιατί είναι ίσως η μοναδική λέξη που γράφεται γραμματικά σωστά με διαλυτικά πάνω στο i αντί για μία τελίτσα μόνη της.

Όσο για τον ορισμό της λέξης; Για να πάρω ένα πολύ χειροπιαστό παράδειγμα, naïve είναι εκείνος που πιστεύει πως οι κοπέλες που κάνουν γυμνή φωτογράφιση για ανδρικά περιοδικά δεν κάνουν βίζιτες.

How's that for a stereotype?

1 σχόλιο:

bmystical είπε...

καλό αλλά...

α) αν το κορίτσι είναι γυμνό στο Cosmopolitan (γυναικείο περιοδικό) κάνει βίζιτες?

β) αν το κορίτσι έχει ανακυρηχθεί βίζιτα της χρονιάς από 10-15 λιγούριδες που την παίζανε για πάρτι της και δεν τους έκατσε αλλά επέλεξε να κάτσει σε τύπο που είχε τον τρόπο να την κάνει να του κάτσει??? Ο τρόπος φυσικά μπορεί να είναι το χρήμα but the again είναι ένας τρόπος στερεοτυπικά σίγουρος... :-)