26.3.08

Δεσποινίς, ετών 24

«Εγώ τον άνδρα τον θέλω έξυπνο, καλλιεργημένο και πάνω απ’ όλα με χιούμορ.»

Την κοιτάω καλά-καλά. Εστιάζω στα μπουτάκια που τα έχει βγάλει φόρα παρτίδα λόγω Άνοιξης και επανέρχομαι.

«Εσύ;»

«Ναι, εγώ! Γιατί παρακαλώ; Τι έχω εγώ;»

«Εσύ, αν θυμάμαι καλά, έχεις για γκόμενο ένα πίθηκο που όταν του είπες για την Πηνελόπη του Οδυσσέα νόμιζε ότι μιλούσες για κάποια βραζιλιάνικη σειρά, αλκοολικό και πρεζάκι και με δόντια που αν τα χαρακτήριζα κίτρινα θα έκανε απεργία το κίτρινο χρώμα στον εκτυπωτή μου και θα μου έβγαζε φωτογραφίες με πράσινα ταξί.»

«Δεν έχεις δίκιο. Ο Τάκης μου είναι πολύ γλυκός ώρες-ώρες.»

«Περιέργως, το γλυκός ώρες-ώρες δεν το ανέφερε στα προσόντα που ψάχνεις σε έναν άνδρα, αλλά δε γαμιέται... Προς τι η χρήση του ενεστώτα; Πόσο καιρό είπαμε έχεις να τον δεις; Κλείνουμε δέκα μερούλες; Άντε βρε, να τις εκατοστήσεις!»

«Ε εντάξει, είναι άρρωστος αυτό το διάστημα.»

«Άρρωστος με κλειστό κινητό και το αμάξι να λείπει από το παρκινγκ του εδώ και μια βδομάδα; Εσύ δε μου τά’λεγες και κλαιγόσουν;»

«Μου είπε ότι είχε πάει στο γιατρό.»

«Στις 11 το βράδυ;»

«Στα επείγοντα.»


Και επειδή το γκομενάκι είναι σαν τα κρύα τα νερά, αφού πιστέψει ότι θέλει να πιστέψει και κάποια μέρα ξυπνήσει και δει τον Τάκη με την καλύτερή της φίλη, και ξανακάνει τα ίδια λάθη μερικές φορές για να νιώσει λίγο, θα πάει να πάρει τα διπλοτσίμπουκά της από κάναν άλλο κανένες άλλους για να έρθει στα ίσα της.

Και μετά θα γυρίσει και θα πει ότι πληγώθηκε από τους άνδρες, πως είναι «καλό κορίτσι» (είναι μια ετικέτα που έχει πολύ πέραση τώρα τελευταία από τότε που έγινε παρουσιάστρια η Ζέτα και στείλαμε στη Eurovision το Καλομοιράκι) και πως θέλει να παντρευτεί, να νοικοκυρευτεί και να γίνει μάνα.

Σε λίγα χρόνια θα της δείξω το βίντεο που τράβηξα όταν μου τα έλεγα αυτά. Να δω τι θα ακούσω...

9 σχόλια:

€lisavet είπε...

Οι προδιαγραφές που θέτουμε πάνω στην κουβέντα, είναι αστείες. Στην πράξη αποδεικνύεται ποιος τύπος ανθρώπου μας ελκύει, επανειλημμένα μάλιστα...

Ανώνυμος είπε...

"θα έκανα απεργάι το κίτρινο χρώμα στον εκτυπωτή μου"! Χαχα!

Πολλά λέμε άνδρες και γυναίκες σχετικά με το θέμα αλλά καλά που υπάρχουν και οι number-crunchers οικονομολόγοι να μας δείχνουν το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικότητα και γιατί. Btw, θα μάθετε και γιατί αυξήθηκαν (και γιατί είναι εντελώς rational αυτό) οι πίπες στις ΗΠΑ. :-)

The Logic of Life: The Rational Economics of an Irrational World

Laplace είπε...

πες τα ρε φιλε,ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛεΗΝΙΔΕΣ...


μαγκια,κλανια κ μετά κλάααααμα που μενουν ανυπαντρες,αν και 1000μαμημενες απο καθε κατεργάρη..

Unknown είπε...

Δεν καταλαβαίνω...Γιατί τα rebound διπλοτσίμπουκα στα 24 (24 όχι 44! Τα στιγμιαία λάθη εξάλλου είναι πια κοινωνικά αποδεκτά) αναιρούν το ότι είναι καλό κορίτσι και θέλει να παντρευτεί?
Ο laplace78 να μετακομίσει στο Μιλάνο με τον Τροτσκιστή του προηγούμενου ποστ.

bmystical είπε...

έγραψε ο George is your man ως ώριμος και συνειδητοποιημένος άντρας ... :-Ρ (τι σου φταίει ρε το κακόμοιρο το κοριτσάκι και το στριμώχνεις???)

@laplace78: καλά τι άντρας είσαι εσύ αγόρι μου! Εσένα άμα δε σου κάνουν οι Ελληνίδες να πάρεις ξένη... έχω ακούσει ότι αυτές το σεξ ούτε που το ξέρουν. Ο πρώτος εσύ θα είσαι... καλύτερα κιόλας γιατί μπορεί να μην καταλάβει ότι μάλλον είσαι μικροτσούτσουνος :-)

Ανώνυμος είπε...

"Σε λίγα χρόνια θα της δείξω το βίντεο που τράβηξα..."

πως σε είπαμε; Μάκη; :-)

Ανώνυμος είπε...

Τι κάθεσαι ρε και μιλάς σε γυναίκες για τους γκόμενούς τους? Ασ' τες να κλαίγονται μεταξύ τους! Απλά φρόντισε να είσαι τριγύρω όταν θέλουν τρελίτσες... Τίποτα παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

εγώ θέλω έναν που να βλέπει γοητευτική την ατελεώτη βλακεία στην οποία ειμαι πατόκορφα παραδομένη.Τότε έχω πετύχει αα λαχνό καθώς επιτυγχάνω με zero σμπάρους ,να πιάσω 1 ολάκερο τριγώνι,γεγονός από το ποίο αποκομίζω κέρδος :-Ο . Είδομεν.

Ανώνυμος είπε...

Προτείνω να ανοίξει συζήτηση σχετικά με το πώς είναι ενα καλό κορίτσι, για να ξέρω κιέγω σαν κοπέλα που είμαι...