2.5.08

Γυναικεία αντικειμενικότητα

Έρχεται μήνυμα τσαταριστό:


- Για ποιά Ολυμπία λες; Τι έκανες εκεί; Έβαζες φωτιές;
- Όχι αυτή την Ολυμπία βλαμμένο. Για τη Χοψωνίδου λέω!
- Ποιά είναι αυτή πάλι;
- Να χαρώ εγώ τη socialite wanna be που δεν ξέρει τη Χοψωνίδου και την ξέρω εγώ!


Παύση.


Προφανώς πήγε στο Google για να καλύψει τη βασική έλλειψη γνώσης. Κάθομαι και παίζω με τις τάπες των βαρελιών μέχρι να γκουγκλάρει και σίγουρα δεν έχει και Google Toolbar, μη γαμήσω. Ποιός στην εποχή μας δεν έχει google toolbar; Γυναίκες και τεχνολογία... Πφφφφ....


- Τη βρήκες ή ακόμα;
- Ναι, αυτή κοιτάω τώρα. Έλα μωρέ, εντάξει, πώς κάνεις έτσι; Είναι λίγο... μμμμγγρουμφ!
- Τι λίγο;
- Λίγο κάπως μωρέ.
- Τι λες παιδί μου; Πες μας τώρα ότι είναι και μπάζο!
- Ε κοίτα, όσο νά’ναι, εμένα για γύφτισσα μου κάνει.
- Μάλιστα.
- Ε τι μάλιστα; Έτσι δεν είναι;
- Ότι πεις.
- Παιδί μου αφού έτσι είναι φαίνεται καθαρά!
- Να σου πω... Μπες εδώ (δίνω διεύθυνση)
- Ναι...
- Ε, σου μοιάζει αυτό για γύφτισσα;

[Message not delivered. User is Offline]