5.5.08

Σαββατοκύριακο

Στο τηλέφωνο με τη Γιώτα:

- Σου κράτησε μούτρα που πήγες στο πάρτυ μόνη σου;
- Όχι παιδί μου, δεν είπε τίποτα σου λέω.
- Ρε συ, είσαι σίγουρη; Τον είχα για πιο Τσαρλς Μπρόνσον τύπο.
- Όχι παιδί μου, τοέχω του χεριού μου πλέον σου λέω. Του είπα μάλιστα ότι πάω για καφέ παραλία τώρα και μου είπε ότι θα τα πούμε μετά.

Για κάποιο λόγο δεν εμπιστεύομαι πάντα το ένστικτο της Γιώτας σε ότι αφορά τις κοινωνικές επαφές. Δε θα είναι η πρώτη φορά που δεν κατάλαβε κάτι που έγινε, αλλά δε θα λύσω εγώ όλα τα προβλήματα της ανθρωπότητας.


Λίγες ώρες μετά, μπαίνω στο facebook και βλέπω το news feed:
Η Γιώτα δεν είναι πλέον σε σχέση με το Μίλτο.
Πατάω στο προφίλ του Μίλτου και βλέπω ότι πλέον δηλώνει single.

Να την πάρω να της πω ότι τελικά ο Μιλτάκος μάλλον το είπε αυτό το "τα λεμέ αργότερα" με ποιητική αδεία;

Ή να την αφήσω να πάει στο γραφείο, να φτιάξει καφέ με την ησυχία της, να μπει στο news feed του facebook για να πληροφορηθεί πως είναι single;

Δε βαριέσαι, ας περάσει καλά την Κυριακή της η κοπέλα.

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Νόμιζα ότι ο χωρισμός με post-it ήταν ο πιο γελοίος. Μέσω facebook όμως...είναι σχεδόν αστείος. Για τί ηλικίες μιλάμε???

Alitovios είπε...

Τσαρλς Μπρόνσον τύπος που ανακοινώνει το χωρισμό μέσω Facebook? Για μούφα μου κάνει η ιστορία σου.

ARD είπε...

Κοιτάχτε, έχω υπ' όψιν από φίλη τη θεϊκή ατάκα που της είπε γκόμενος (μετά από σχέση τριών ετών) αν θες να χωρίσουμε κάνε μου αναπάντητη...

An-Lu είπε...

Χωρισμός στα χρόνια του facebook?!

ds είπε...

Τι ωραία! Χάρηκα πολύ με αυτή τη νέα μέθοδο χωρισμου! Είναι ανόητο στην εποχή μας με τα αμέτρητα οne night stands και τις ανούσιες σχέσεις να κάνουμε τον χωρισμό ολόκληρο θέμα.

+1 ψήφος για χωρισμό μέσω Facebook!

Ανώνυμος είπε...

Gamw to facebook pia!
Exw filo me tin kopela tou edw kai 6 xronia, molis xtisan spiti, aftin eggios ...pou gia x logous texnikous- pou den thimame- anagastike na ginei single sto FB gia kana mesawrw gia na mporesei i gomena tou na kanei tin sindesi "in a relationship with" kai den xerw ti... kai xafnika sto grafeio exei pesei frikti vareia isixia...opou kaneis den ton koita pia sta matia, den tou milaei kaneis...ton plisiazoume oloi me psilooikto...
Frikare o anthrwpos! akoma to leei!

Alround.... ??????hahahahahaaaa....mi xeirotera... zei aftos akomi?